Версія STD 51 kWh. Підігрів керма, підігрів передніх сидінь, паркторник позаду. Вартість 892 тис грн.
Авто в користуванні 3 місяці, поки ніяких проблем не було. Придбали в першу чергу через привабливу ціну (акція перед новим роком), до того ж при оплаті 60% першого внеску отримуєте 0 кредит на 2 роки. Тобто фінальна вартість в доларах буде ще нижчою.
Це перше авто, яке ми берем новим з салону. Але не перше електричне. Маємо середній пробіг 100км в день, заряджаємо вдома вночі від 16А (~3kW) звичайної розетки. На дальні поїздки не використовуємо, бо немає в тому потреби. Але швидку зарядку тестував на різних станціях у Львові і, принаймні, 60kW авто може приймати по DC. Витрата взимку може спокійно сягати 30+ kWh на 100 км, це треба розуміти перед придбанням. Але така ситуація з усіма електро автомобілями, в яких нема теплового насосу.
Всі запитують, чому саме новий офіційний електрокар? Чому MG? Відповідаю по пунктах.
1. Новий або б/в? Тут кожен самостійно для себе вирішує. Нам хотілось отримати нове авто, з КАСКО і гарантією.
2. Чому не Китай? Відсутність гарантії на батарею. Відсутність запчастин і складність обслуговування. Моделі які ще не були сертифіковані в Європі. Офіційне авто можна перед покупкою взяти на тест-драйв. Більшість конкурентів це менш ефективні кросовери, які коштують дорожче офіційного MG 4.
3. Чому електро? Через комфорт і задоволення в керуванні. Не маю бажання постійно чути звуки тарахтіння ДВЗ, якщо тільки це не атмосферний V6/8/12 під капотом. MG 4 це у нас друге авто в сім'ї.
4. Чому MG4? Задній привід, чітке кермо, енергоємна підвіска. Батарея LFP яку можна постійно заряджати до 100%. Статистика продажів цієї моделі в Британії каже сама за себе. Ну, і будемо відверті, найближчий конкурент Nissan Leaf коштуватиме на 6k$ дорожче в біднішій комплектації, буде мати гіршу керованість і меншу батарею.
Авто достатньо драйвове. Ви можете бути першим на більшості світлофорів. Заходити в повороти на швидкості 70км/г з мінімальними кренами. Виключити систему стабілізації і покрутити вісімку на парковці. В той же час взимку в снігу задній привід дуже добре вигрібає. Майже не гірше за передньопривідних конкурентів.
В цілому, покупкою ми дуже задоволені. Але тільки час покаже як часто виникатимуть проблеми з цим авто в майбутньому. Поки в планах візит на сервіс суто задля оновлення програмного забезпечення. Подивимось, як дилер з цим впорається і чи потребуватиме це оплати.
І останнє, про економію на паливі і обслуговуванні. Я рахую, що сумарно ми витрачаємо на 3-4 грн менше за кожний кілометр, порівняно з ДВЗшними конкурентами. Але це при умові домашньої зарядки. У випадку ж використання публічних зарядних станцій на суттєву економію не розраховуйте через в 4-8 разів вищий тариф.
Плюсы автомобиля:Ціна/якість, гарна динаміка і керованість, непогана комплектація з лед світлом, безключовим доступом і підігрівами. Кліренс дозволяє заїжджати на більшість бордюрів. Адаптивний круїз відмінно працює в заторах (авто сам рушає після зупинки). Керування кліматом і доступ в авто через додаток на смартфоні (безкоштовно в гарантійний період). Вбудований GPS трекер. Чорна стеля, простотой затишний салон. 50kWh павербанк на випадок блекауту (вбудований інвертор вміє віддавати 220V до 2kW потужності).
Минусы автомобиля:Китайській власник, але хоча б не працюють на росії. Неможливість вимкнути утримання в смузі по замовчуванню. Управління кліматом через сенсорний дисплей. Жорстка підвіска на дрібних нерівностях типу бруківки. Відсутність дотяжчиків скла на вікнах. Якість музики на STD версії.
Совет покупателю:Запишіться на тест драйв і обов'язково питайте про знижку :)
Беріть комплектацію з більшою батареєю, якщо плануєте робити поїздки типу Київ-Львів/Одеса.
Зарядний пристрій і більшість оригінальних аксесуарів можна вигідно придбати на AliExpress.
*Китайській власник, але хоча б не працюють на росії." - (не)смішно: "...Для продаж и обслуживания автомобилей MG Motor компания «Мир-Дистрибьютор» выстроила в России сеть официальных дилеров. Она насчитывает более 30 центров в 18 городах. В будущем планируется расширение дилерской сети. Дистрибьютор планирует выйти на объемы продаж более 20 тыс. автомобилей MG Motor в России."
Цей електричний хетчбек настільки запав у душу європейцям, що став найбільш популярним в Європі автомобілем, зробленим в Китаї. Спробуємо дізнатися, чому.